Ting jeg ønsker



Jeg ønsker mig disse rigtig gode og fine ting, men det kamera du kan se slår dem alle - så ligenu er det pengene der kun står på min ønskeliste også står de andre lidt i baggrunden. Dem kan jeg jo købe de andre ting senere. Hvad syntes I at disse fede ting, er det de fede eller hvad? Syntes de er super mother fucking fede og ting jeg bare bliver nød til at anskaffe mig på et eller andet tidspunkt, men igen - kameraet skal jeg ihvertfald have, men senere hen regner jeg med at købe et bedre Canon kamera, men ellers holder jeg mig til mit mega nice Nikon dér, ej. Elsk på Nikon og Canon - det er det eneste der duer!


5 kommentarer:

Sonja sagde ...

Nogle VÆLDIG dejlige ting. <3

Marco Mathias sagde ...

Sonja - Ja, de er så.
Celine - Fuck dig... MIG!

Marco Mathias sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Signe sagde ...

Virkelig fin og inspirerende blog og skønne billeder, ikke mindst! :-)
Signe, http://downwithbirdie.blogspot.com/

Celine sagde ...

Aja :-(
Ellers fin blog!